הסטארט-אפ הישראלי UpRight, שפיתח גאדג'ט לביש שממוקם על הגב ובודק בכל רגע נתון האם אנו זקופים או רכונים, ניהל קמפיין אינדיגוגו מוצלח למדי וגייס 150 אלף דולר - אבל זו רק ההתחלה.
כך זה עובד: לצורך בדיקת הכיפוף והיציבה שלנו, מכיל ההתקן שפיתחה החברה 2 חיישנים - חיישן תאוצה וחיישן כיפוף.
את ההתקן מצמידים לגב בעזרת מדבקה רפואית ייעודית, לאחר ההפעלה, ינטר ההתקן בכל רגע נתון את היציבה שלכם ואם הוא יזהה שאתם כפופים ונרפים, הוא ירטוט קלות כדי להזכיר לכם לשבת זקוף.
לאחרונה סיימה UpRight סבב גיוס של חצי מיליון דולר מאנג'לים, חברים ומשפחה. הסכום הזה מצטרף ליותר מ-150 אלף דולר שהצליחה החברה לגייס בעבר.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.