אלעד רביד, מנהל השיווק של חטיבת המזון הטרי בשטראוס, נבחר על-ידי איגוד השיווק הישראלי לאיש השיווק של אוקטובר 2014.
באיגוד נימקו את הבחירה בכך שרביד הוביל מהלך שיווקי רחב, הכולל חדשנות קולינרית ותקשורת שיווקית ייחודית בקטגוריית החומוס והסלטים.
בין המהלכים של רביד: פיתוח שפת "החקלאים האמיתיים" כבסיס להבטחת "הרכיבים הטובים" של סלטי "אחלה", השקת סדרת "החומוסיה של אבי" ופיתוח מוצרים חדשים בסדרת "טעמי השוק".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.