אחרי שהשיגה 6 נקודות מתוך 6 אפשריות בשני משחקי החוץ בפתיחת מוקדמות יורו 2016, נבחרת ישראל מצליחה לעורר אמון מצד הציבור: המפגש הביתי הראשון בקמפיין, שייערך ביום ראשון (21:45) באצטדיון סמי עופר בחיפה, מול נבחרת בוסניה - הפך היום (ב') לסולד-אאוט. כך הודיעו בהתאחדות לכדורגל.
מחירי הכרטיסים שהופצו למשחק נעו בין 80 שקל (40 לנוער וחיילים) למקומות הפחות הטובים במגרש החדש בחיפה, ועד ל-550 שקל לכיסאות ה-VIP. כמו כן, נמכרו מנויים משולבים לכלל קמפיין מוקדמות יורו 2016 (שלושה משחקים בסמי עופר, שניים באצטדיון טדי בירושלים), כמו גם מנויים למשחקים בסמי עופר בלבד ובטדי בלבד. מחירי המנויים לשלושת המשחקים בסמי עופר נעו בין 240 ל-450 שקל למבוגרים.
משחק הבית האחרון של נבחרת ישראל שהיה סולד-אאוט התקיים ב-22 במארס 2013, עת הגיעה לכאן נבחרת פורטוגל של כריסטיאנו רונאלדו, שהצליחה למשוך לאצטדיון ר"ג 38.6 אלף צופים. יתר המשחקים בקמפיין מוקדמות מונדיאל 2014 לא התקרבו לנתון הזה: למשחק מול רוסיה הגיעו כ-28.1 אלף צופים, נגד לוקסמבורג 20.4 אלף, אזרבייג'אן 21.1, צפון אירלנד 12.7. כאמור, ביום ראשון מול בוסניה, כ-30 אלף ימלאו את יציעי סמי עופר.
משחקים עם אצטדיון מלא של נבחרת ישראל בעשור האחרון
פורטוגל (ר"ג, מוקדמות מונדיאל 2014) - 38.6 אלף צופים
יוון (בלומפילד, מוקדמות יורו 2012) - 13.7 אלף צופים
גיאורגיה (בלומפילד, מוקדמות יורו 2012) - 13.7 אלף צופים
יוון (ר"ג, מוקדמות מונדיאל 2010) - 38 אלף צופים
קרואטיה (ר"ג, מוקדמות יורו 2008) - 38 אלף צופים
אנגליה (ר"ג, מוקדמות יורו 2008) - 38 אלף צופים
שווייץ (ר"ג, מוקדמות מונדיאל 2006) - 38 אלף צופים
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.