תקציב הפרסום של iDigital, יבואנית מוצרי אפל בישראל, יוצא למכרז - כך נודע ל"גלובס".
החברה, תחת המנכ"לית איילת צרפתי-רוזן, פנתה למספר משרדי פרסום, בהם מקאן תל-אביב ו-LEAD מקבוצת אדלר-חומסקי. באופן טבעי לא פנתה החברה למשרדי פרסום המטפלים בחברות הסלולר.
iDigital מתמודדת בשנים האחרונות עם אתגרים שיווקיים לא פשוטים: את הזיכיון לשיווק מוצרי אפל היא קיבלה בשנת 2007, וביצת הזהב אמורה הייתה להיות שיווק מכשירי האייפון למיניהם. אך אייפון משווק כיום באמצעות מפיצים רבים, ובהם גם חברות הסלולר. בנוסף, אפל פתחה לאחרונה נציגות עצמאית בארץ, ולא מן הנמנע כי ייפתחו גם חנויות רשמיות של המותג שיהוו תחרות לחנויות iDigital.
לפיכך, הכיוון השיווקי-פרסומי שאותו תאמץ iDigital יהיה לפנות אל משתמשי האייפון שמכירים כבר את מערכת ההפעלה של אפל, כדי לשכנע אותם לצרוך מוצרים נוספים של המותג כמו לפטופים וכדומה.
יצוין כי תקציב הפרסום של iDigital מעולם לא היה גדול. ברוב הארצות שבהן משווקים מותגי אפל, נעשה בדרך-כלל שימוש בקמפיין העולמי הרשמי של אפל ולא בקמפיינים מקומיים. עיקר הכסף הופנה תמיד לפעילויות במדיות משלימות, כמו עיתונות ושילוט חוצות, ולא לפרסום בטלוויזיה.
למרות זאת, במשרדי הפרסום התייחסו אל התקציב כאסטרטגי וסקסי, מאחר שמדובר במותגים בעלי אפיל כמו אייפוד ואייפון, ולכן כשהוקמה רשת iDigital והחלה להיפגש עם משרדי פרסום, סבב הפגישות שלה כלל משרדים גדולים כמו מקאן-אריקסון, גיתם BBDO ובאומן-בר-ריבנאי.
רשת iDigital פועלת כמשווקת מורשה של אפל בישראל, כחברה-בת של iConGroup האחראית על רכישה, מכירה חוזרת והפצה של מוצרי אפל לערוצי שיווק משניים.
לרשת יש 10 נקודות מכירה בפריסה ארצית, שבהן משווקים מוצרי החברה, בהם Mac, אייפוד, אייפון ואייפד. בנוסף למוצרי אפל מציעה iDigital מוצרים ומותגים של מגוון חברות נוספות בעולם בתחום סגנון החיים הדיגיטלי.
ב-iDigital סירבו להתייחס לידיעה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.