יו"ר גוגל, אריק שמידט, נכנס אתכם למעלית. האם אתם מוכנים לסמול טוק אינטליגנטי? זו הסיטואציה שמוצגת בפרסומת חדשה של מגזין "האקונומיסט", שעלתה לאוויר בארה"ב.
בבסיס הפרסומת עומד הרעיון שכדי להרחיב את האופקים עדיף לקרוא את המגזין, ואז לא תיראה טיפש ליד אנשים בכירים, כמו שמידט.
הקמפיין עלה לאוויר באמצעות משרד הפרסום Eyeball וצולם במשרדי גוגל בניו-יורק.
האפשרות לגייס את שמידט לקמפיין עלתה בעקבות העובדה שהוא משמש כחבר בדירקטוריון של המגזין, ולדברי אנשי משרד הפרסום, הוא הסכים מיד להשתתף בסרטון.
הפרסומת היא הומאז' לסרטון דומה של המגזין שעלה לאוויר ב-1996, בכיכובו של מזכיר המדינה לשעבר, הנרי קיסינג'ר.
מלבד גרסת המגזין הרגילה השיקה באחרונה החברה מודל חדש - "אקונומיסט אספרסו". מדובר בניוזלטר יומי למייל ואפליקציה שמציגה 5 נושאים על סדר היום שתומצתו ל-140 מילה כל אחד.
זהו הניסיון הראשון של המגזין לייצר עדכון יומי, ועלותו תהיה 3.99 דולר לחודש. למנויי המגזין הוא יינתן בחינם.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.