רשת NBC, שתשדר ב-1 בפברואר את משחק הסופרבול 2015, מדווחת כי מכרה 90% מזמן הפרסום סביב המשחק.
על-פי הערכות, נותרו כ-10 ספוטים פרסומיים פנויים לקראת המשחק. למרות זאת, ברשת מודים כי קצב המכירות איטי יותר מבעבר.
תופעה זו תואמת את המגמה של החודשים האחרונים בשוק הפרסום בטלוויזיה, שלפיה המפרסמים לא ממהרים לצאת בקמפיינים נרחבים, אלא ממתינים לאירועי שיא בטלוויזיה.
ב-NBC עושים מאמצי שיווק מיוחדים בקרב מפרסמים מתחום הרכב, לאחר שבעבר הם מילאו 24 ספוטים פרסומיים באירוע. כעת הם עומדים על מחצית מהכמות, וברשת השידור מקווים כי הם יצליחו למכור להם את הספוטים הנותרים.
עם זאת, יצרניות הרכב יגואר ולינקולן כבר הודיעו כי אין בכוונתן לפרסם השנה באירוע. מרצדס רכשה עד כה רק ספוט אחד.
אחת התופעות הבולטות של השנה היא רכישה של ספוטים ארוכים יותר באורך 60 שניות - ספוטים המאפשרים למפרסמים לפרוס סיפור ארוך יותר ולתת יותר אימפקט לקמפיין.
מחיר הספוט עומד בממוצע על 4.5 מיליון דולר עבור פרסומת של 30 שניות, אך ברכישה של מספר ספוטים המחיר יורד. מדובר בעלייה לעומת המחיר שקבעה בשנה שעברה רשת FOX, אז עמד על 4 מיליון דולר.
בשנה שעברה דיווחה רשת השידור FOX בשבוע הראשון של דצמבר כי מלאי הפרסום לאירוע אזל.
ספוט
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.