שרת הפרסום של גוגל, DoubleClick, נפל היום (ד') למשך כשעה, מה שהביא להעלמותן של פרסומות ממיליוני אתרים בכל רחבי האינטרנט. אמנם השרת חזר לפעול, אך ההשפעות הכלכליות של הדבר ככל הנראה נרחבות ביותר.
על-פי דיווח של TheNextWeb, במיליוני אתרים נראו מלבנים ריקים במקום פרסומות.
גוגל פרסמה בבלוג של השירות את ההודעה הבאה: "DoubleClick למפרסמים חווה בעיות הבוקר שהשפיעו על מפרסמים בכל העולם. הצוות שלנו עבד במהירות על מנת לתקן את הבאג בתוכנה, ועכשיו השרת עובד".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.