משרד הפרסום פובליסיס ישראל זכה במכרז על תקציב הפרסום של מכללת אפקה - כך נודע ל"גלובס". היקף התקציב עומד על כ-2.5 מיליון שקל.
עוד נודע כי על התקציב התמודדו גם משרדי הפרסום יהושע TBWA, שטרית מדיה גרופ, זלצמן-אשכנזי ומנץ'.
תקציב מכללת אפקה אינו נחשב לתקציב גדול, ובאופן מסורתי מטפלים בו בעיקר משרדים בינוניים-קטנים כדוגמת JWT, אקספרט, רגב-קויצקי ובסיבוב האחרון פוגל-אוגילבי.
התקציב עלה לכותרת בעיקר בשל מכרז הפרסום האחרון שלו, שהפך למה שמזוהה יותר מכל עם בעיית השפל בתפיסת המקצועיות שאליו הגיע ענף הפרסום - זאת לאחר שבמכרז התמודדו כ-23 משרדים, מבלי שידעו כי זאת כמות המשתתפים בו. במכרז נדרשה אז עבודה לא מבוטלת, שכן ההתמודדות כללה מצגות קריאייטיב.
נראה כי במכרז הנוכחי הפיקו במכללת אפקה את הלקחים: על התקציב התמודדו כאמור 5 משרדים בלבד, שלא נדרשו לעבודה מאומצת, שכן הפרזנטציות נסובו סביב עבודות קודמות של המשרד, ללא קריאייטיב חדש.
שרון אריאל, מנהלת מחלקת השיווק במכללת אפקה, הודתה למשרדים שלקחו חלק בהליך ולמשרד הפרסום פוגל-אוגיליבי שעבד עם המכללה בשנים האחרונות, וציינה כי היא רואה בפובליסיס ישראל, בראשות ארי מלמוד, שותף מלא בהעמקת מיצוב מכללת אפקה כמכללה המובילה ללימודי הנדסה בארץ.
מכללת אפקה להנדסה מכשירה מהנדסים ב-5 מחלקות ללימודי תואר ראשון בהנדסה וב-4 מחלקות ללימודי תואר שני.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.