רשת ניו-פארם משיקה מהלך אסטרטגי חדש, לפיו תמכור באופן קבוע מוצרי בסיס מתחום הניקיון, הטיפוח, הטואלטיקה ובית-המרקחת במחיר אחיד של 5 שקלים.
המהלך יגובה בקמפיין תחת הסלוגן "מוצרים שאתם צריכים ב-5 שקלים". מגוון המוצרים שיוצעו לצרכנים במחיר זה יתחדש מעת לעת.
נראה כי מכירת מוצרים ב-5 שקלים הופכת לטרנד. השבוע הכריז אבי כץ, ממייסדי רשת הקפה קופיקס, כי יקים רשת סופרמרקטים תחת השם "סופר קופיקס", שבה יימכרו כל המוצרים ב-5 שקלים בלבד.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.