הסטארט-אפ INST-ORE חתם על עסקה עם ענקית האופנה הבינלאומית ASOS לשיתוף-פעולה ראשון שייערך באוסטרליה. INST-ORE מתמחה בתרגום תמונות פופולריות באינסטגרם למכירות בפועל בחנויות.
לדברי נדב רביב, מנכ"ל החברה, INST-ORE עובדת מזה 3 חודשים עם חברת האופנה קסטרו בארץ, והשבוע נחתם ההסכם עם ASOS.
שיתוף-הפעולה יעלה לאוויר בהמשך החודש, והוא מיועד ל-2 מיליון העוקבים אחר המותג ASOS באינסטגרם. היקף המכירות של ענקית האופנה ASOS אשתקד עמד על יותר מ-1.2 מיליארד דולר, ב-237 מדינות.
איך עובד המוצר של INST-ORE? כאשר גולש עושה לייק על תמונת המוצר ומקליק על תמונת המותג באינסטגרם, הוא מיד הוא מועבר לדף המוצר בחנות אתר הבית. החידוש הוא בכך הוא שאם חשקה נפשו של הגולש לרכוש מוצר שהוא רואה באינסטגרם, הוא לא נדרש לצאת מהאפליקציה, להיכנס לאתר ולחפש את המוצר באתר - תהליך שעלול להתיש את הלקוח הפוטנציאלי בדרך לקנייה ואולי אף לייאש אותו. התוסף החדש של INST-ORE מאפשר להגיע אל המוצר בקליקים ספורים.
מלבד רביב, שהיה בעברו מנהל קריאייטיב דיגיטלי במאקו ובסנובול ובמשרדי פרסום, מקימי החברה הם גם גיא צבן, לשעבר ראש מחלקת פיתוח במקאן דיגיטל; ועידן לוין, בעל ניסיון של יותר מ-200 פרויקטי IT מבוססי ענן ו-CRM.
לטענת רביב, הסטארט-אפ מנהל משא-ומתן מתקדם עם משקיעים במגזר העסקי.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.