פייסבוק הודיעה היום (ה') על שורה של תכונות חדשות שנועדו לסייע למשתמשים להבין בצורה טובה יותר את הגדרות הפרטיות ברשת החברתית, כמו גם לשלוט בסוגי המודעות שהם נחשפים אליהן.
החברה שינתה את האופן בו מוצגות לפני המשתמשים הגדרות הפרטיות. על פי פייסבוק, הדבר נוצר על מנת לעזור למשתמשים באופן אינטראקטיבי להבין כיצד ניתן לשלוט במידע בפייסבוק. בין היתר, הדבר אמור לעזור לשלוט בקהל היעד לפוסטים ובמידע האישי הנחשף למשתמשים אחרים.
השירות, שנקרא Privacy Basics (https://www.facebook.com/about/basics), מבקש לענות גם על סוגיית הפרסום. "שמענו מכמה מכם שזה יכול להיות קשה לשלוט בסוגי המודעות שאתם רואים, אם אתם משתמשים בכמה מכשירים ודפדפנים", אומרים בפייסבוק. "בעבר, אם בחרתם לא לראות פרסומות מסוימות במחשב הנייד, הבחירה הזו לא עברה לטלפון הנייד".
כעת, פייסבוק עדכנה את הגדרות הפרסום כך שבחירה לא לראות פרסומות מסוימות תהיה רלוונטית לכל מכשיר או דפדפן בו אתם משתמשים.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.