טירוף הקניות ברשת האינטרנט, שהתקיים בשבוע שעבר לכבוד הסינגלס דיי (יום הרווקים), היה מוצלח מאוד - במיוחד לאתר עלי אקספרס הסיני, הפופולרי במיוחד בישראל. אתר הקניות פרסם נתונים מעניינים על 207 המדינות שרכשו ממנו באותו יום ועל קטגוריות המוצרים שהיו פופולריות. המוצרים הכי מבוקשים היו ז'קט קרדיגן לנשים, שמלת-צעיף לנשים ועניבות.
באתר עלי אקספרס מספרים כי שלחו 6.8 מיליון אריזות ביום המכירות, כאשר ישראל הייתה המדינה שהצרכנים שלה קנו מהכי הרבה קטגוריות.
רוסיה הייתה המדינה שבזבזה הכי הרבה כסף על קניות, אחריה ארה"ב, ובמקום השלישי ברזיל. ברזיל היא גם המדינה שביצעה רכישות במהירות הכי גבוהה, כשאחריה אפשר למצוא את רוסיה וספרד.
עוד נתונים מעניינים שאפשר למצוא בדוח של עלי אקספרס מעידים כי ספרד היא המדינה שרכשה הכי הרבה נעלי ריצה. ברוסיה דווקא אהבו לקנות נרתיקים לסמארטפונים וגם בגדי ים, הלבשה תחתונה ומוצרים למטבח. האמריקאים קנו תוספות לשיער, ובברזיל העדיפו לקנות כלי נגינה. הישראליים קנו הכי הרבה תחפושות, והאוסטרלים רכשו חליפות צלילה.
על-פי הערכות, כ-30 מיליון דולר בשנה הוא הסכום שבו קונים ישראלים באתרי סחר סיניים, שמידת האטרקטיביות שלהם רק הולכת וגדלה. האתרים הסיניים מהווים אטרקציה לא קטנה עבור הישראלים שרוצים לקנות בזול מוצרים.
בזירה הזאת פרחו ועלו נציגי המזרח הרחוק, שמלבד מחיר אטרקטיבי - כיאה למדינה שמספחת תחת קורתה מסת ייצור אדירה עבור חברות בכל העולם - מאמצים בחום אל קרבם את הישראלים. אתרי הסחרי הסיניים הפופולריים בישראל הם: דיל אקסטרים, עלי אקספרס, Light in the box ו-Focalprice.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.