מועצת הכבלים והלוויין החליטה היום (ב') לפתוח בהליך בירור מול חברת הוט, לאחר שנחשף ב"גלובס" כי החברה העלתה מחירים, וזאת מבלי לעדכן קודם לכן את המועצה על כוונתה לעשות כן.
יו"רית המועצה, ד"ר יפעת בן-חי-שגב, הודיעה היום כי המועצה למדה מכלי התקשורת על העלאת תעריפים בהוט בהיקף של 15 שקל לכמה אלפי לקוחות.
לדברי בן-חי-שגב, הוט הייתה אמורה לעדכן את מועצת הכבלים על השינוי לפני מועד התחולה, וזאת על מנת לאפשר למועצה לבחון האם הדבר נעשה בהתאם לרישיונה.
לפיכך, בן-חי-שגב הודיעה להוט כי העלאת המחירים אינה מאושרת.
העלאת המחיר בהוט התקבלה בהפתעה מוחלטת, משום שהחברה ביצעה את הפעולה בשיא הביקורת הציבורית כלפיה על שירות לקוי וזמני המתנה ארוכים ביותר. הוט הודתה כי העלתה את התעריפים לכמה אלפי לקוחות כחלק ממנגנון אוטומטי של עדכון חבילות ללקוחות.
מחברת הוט נמסר בתגובה: "מדובר בעדכון מחירי מבצע לקבוצה מצומצמת של לקוחות. החברה עדכנה בנושא את יו"ר מועצת הכבלים הקודם, והיא תשתף פעולה ותפעל בשקיפות מלאה מול יו"ר המועצה החדשה".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.