שוק הסמארטפונים עובר שינויים מעניינים ברבעון השלישי של 2014 והוא כבר לא נשלט רק על-ידי שתי יצרניות. LG הפכה ברבעון השלישי לשחקנית דומיננטית, הממוקמת במקום השלישי עם נתח שוק של 14.7% לעומת 7.44% ברבעון השלישי אשתקד - כך עולה מנתונים של חברת המחקר IDC ישראל. הסיבות לגידול המשמעותי של LG הם שני מכשירים מצויינים שמכרה בתקופה זו: G2 ו-G3 וגם שיווק אגרסיבי במבצעים ותמחורים.
במקום הראשון עדיין מדורגת סמסונג ששולטת ביד רמה בשוק הסלולר המקומי עם נתח שוק של 33% לעומת 32.84% ברבעון המקביל אשתקד. אפל מדורגת במקום השני עם 30.8% לעומת 24.52%. נתח השוק של אפל ברבעון זה עדיין לא הושפע ממכירות האייפון 6 ו-6 פלוס המוצלחות.
במקום הרביעי מדורגת סוני עם נתח שוק של 7.2% לעומת 7.68% ברבעון המקביל אשתקד. סוני ממשיכה להוציא סמארטפונים מצויינים, אבל החברה לא השקיעה בקמפיין שיווקי בשנה האחרונה ושני מכשירי הדגל האחרונים שלה: אקספריה Z2 ו-Z3 הושקו בדממה בארץ.
במקום החמישי נמצאת חברת HTC עם נתח שוק של 4.6% לעומת 3.61% ברבעון המקביל אשתקד. השקת סמארטפונים במחירים נמוכים יותר ודגם הדגל המוצלח שלה - One, עזרו לחברה לעלות מעט את המכירות.
ברבעון השלישי של השנה נמכרו 731,888 סמארטפונים לעומת 621,095 יחידות ברבעון המקביל.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.