בקשה לתביעה ייצוגית הוגשה נגד חברות הסלולר סלקום וגולן טלקום. התובעים דורשים פיצויים בהיקף 606 מיליון שקל, על רקע התקלה ברשת ב-6 בנובמבר, אשר שיבשה את יכולת הוצאת וקבלת השיחות לחלק מהלקוחות.
גולן טלקום "רוכבת" על התשתית של סלקום, ולכן תקלה בסלקום משפיעה באופן ישיר גם על לקוחות גולן - שהיו הנפגעים העיקריים מהתקלה. התקלה פגעה ב-30% מהוצאת השיחות וקבלתן, כאשר הגלישה והודעות ה-SMS לא נפגעו כלל. לא מדובר היה במנויים ספציפיים שלא יכולים לתקשר בגלל שבאזור שלהם יש תקלה, אלא בתקלה נרחבת בכל הארץ.
שלשום (ב') התכנסה הוועדה לפניות הציבור, בראשות ח"כ עדי קול (יש עתיד), בעקבות התקלה. לדיון הגיעו לקוחות שתי החברות, שסיפרו על הקשיים שחוו במהלך התקלה. מטרתה של ח"כ קול היא שהחברות יפצו את הלקוחות בעקבות התקלה, אולם עד כה ציפייה זו לא נענתה באופן שמספק את קול. עוד נידון עניין עדכון הלקוחות בדבר התקלה בזמן אמת.
מיכאל גולן חשף בדיון כי נגד החברה שבבעלותו הוגשה תביעה ייצוגית בסך 73 מיליון שקל על-ידי לקוחות שנפגעו מהתקלה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.