המשחק של נבחרת ישראל מול בוסניה באצטדיון סמי עופר, שחנך את משחקי הבית בקמפיין מוקדמות יורו 2016 - הביא להסתערות על המנויים שהוציאה ההתאחדות לכדורגל למגרש החדש בחיפה.
נכון לתום משחק הבית הראשון בקמפיין, נמכרו כ-14,000 מנויים למשחקי הנבחרת בסמי עופר. מספר זה כולל גם אוהדים שרכשו מנויים לכל חמשת המשחקים (כולל השניים שצפויים להתקיים באצטדיון טדי בירושלים).
כהשוואה, לאצטדיון טדי שיארח שני משחקים מהקמפיין - מול בלגיה במארס 2015, ואת קפריסין באוקטובר 2015 - נמכרו עד כה 6,500 מנויים בלבד (הנתון כולל מנויים למשחקים בטדי, פלוס מנויים לכל חמשת המשחקים).
כזכור, ההתאחדות לכדורגל החליטה לפצל את משחקי הנבחרת לשני אצטדיונים - טדי וסמי עופר, ואיפשרה לאוהדים לרכוש מנויים לפי אצטדיונים, או מנוי "רגיל" לכל חמשת משחקי הבית.
בשבוע הבא צפויה להתחדש מכירת המנויים להמשך הקמפיין. לאור התוצאות הטובות של הנבחרת (9 מ-9 נקודות ומקום ראשון בבית המוקדמות), וההד הציבורי הגדול סביבה - ההערכה בהתאחדות היא שאלפי אוהדים ינסו להבטיח את מקומם באמצעות רכישת מנוי. בכל מקרה, רק לקראת המשחקים במארס, בערך שלושה שבועות לפני - תיפתח מחדש מכירה של כרטיסים בודדים.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.