אתר המסחר המקוון Fab נמכר עפ"י דיווחים בארה"ב לחברת PCH International תמורת 15 מיליון דולר בלבד, לאחר ששווי האתר הוערך בעבר בכמיליארד ד'.
לפי דיווח בבלוג הטכנולוגי טק-קראנץ', החברה האירית PCH רוכשת את Fab, אולם ב-Fab סירבו להגיב לידיעה. רק ביולי 2013 גייסה Fab 150 מיליון דולר לפי שווי של כמיליארד דולר.
ג'ייסון גולדברג, מייסד Fab, אמר באוקטובר כי "אי-קומרס הוא כלבה" (e-commerce is a bitch), בבואו להסביר כיצד Fab שורפת 14 מ' ד' מדי חודש.
Fab ניסתה להמציא את עצמה מחדש בשנים האחרונות. היא הציעה ללקוחות שירות שנקרא Hem, המאפשר להם לעצב ולקנות רהיטים ברשת. היא גם עברה מספר סבבי פיטורים כדי לחסוך בהוצאות ובסה"כ ירד מספר העובדים בחברה מ-750 איש ל-185 עובדים בלבד.
בחודש שעבר רמז גולדברג כי Fab לא עומדת למכירה, ובמקום זה דיבר על עתיד החברה: "יש לנו מזומן שמספיק לשנים רבות. לא הקמתי את החברה כדי למכור אותה אלא כדי לבנות עסק אי-קומרס גדול".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.