רשת חנויות המזון, רמי לוי שיווק השקמה, מסכמת את הרבעון השלישי ותשעת החודשים הראשונים של שנת 2014 עם עלייה בהכנסות.
רמי לוי סיימה את הרבעון עם הכנסות בסך של כ-885.1 מיליון שקל, גידול של 7% בהשוואה להכנסות של כ-826.9 מיליון שקל בתקופה המקבילה בשנת 2013. העלייה בהכנסות נבעה מגידול במכירות חנויות זהות בשיעור של כ-2.09%, ומפתיחתם של 3 סניפים חדשים.
הרווח התפעולי של רמי לוי ברבעון הסתכם בכ-24.9 מיליון שקל (2.81% מהמכירות), בהשוואה לכ-34.8 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד (4.21% מהמכירות). הירידה בשיעור הרווח התפעולי נובעת מהירידה בשיעור הרווח הגולמי, ומעלייה בהוצאות המכירה והשיווק, וזאת כתוצאה מאיחודן היחסי של הוצאותיה של חברת ביכורי השקמה, ומהוצאות אחזקה חד פעמיות.
בשורה התחתונה דיווחה הרשת כי הרווח הנקי ברבעון הסתכם בכ-20.5 מיליון שקל, בהשוואה לכ-31.3 מיליון שקל ברבעון המקביל בשנת 2013. הירידה נובעת, בעיקרה, מהירידה בשיעור הרווח הגולמי וברווח התפעולי ועל רקע השפעות מבצע "צוק איתן".
ברשת מציינים כי צפויים להפתח 11 סניפים חדשים בתקופה שבין הרבעון הרביעי של שנת 2014 ועד לרבעון הרביעי של 2015. סניפים אלו יוקמו, בהדרגה, בחולון, אשקלון, כרמיאל, כפר סבא, עטרות, נתיבות, קרית שמונה, אריאל, נתניה, יבנה, רחובות וסניף חדש במבשרת ציון.
בסיכום תשעת החודשים הראשונים של שנת 2014, רשמה רמי לוי שיווק השקמה עלייה של כ-6.9% בהכנסותיה לרמה של כ-2.55 מיליארד שקל, בהשוואה להכנסות של כ-2.39 מיליארד שקל בתקופה המקבילה בשנת 2013. העלייה בהכנסות נבעה מגידול במכירות חנויות זהות בשיעור של כ-2.16%, מפתיחתם של 4 סניפים חדשים.
הרווח הגולמי של רמי לוי בתשעת החודשים הסתכם בכ-538.3 מיליון שקל (21.06% מהמכירות), גידול של כ-7.39% בהשוואה לכ-501.3 מיליון שקל (20.97%) בתקופה המקבילה בשנת 2013.
הרווח התפעולי של רמי לוי בתשעת החודשים הראשונים של 2014 הסתכם בכ-97.3 מיליון שקל (3.81% מהמכירות), קיטון של כ-5.8% בהשוואה לכ-103.3 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד (4.32% מהמכירות). הירידה נובעת בעיקר מהורדת מחירים ומבצעים מעמיקים שגרמו להורדת הרווח הגולמי כאמור. הרווח הנקי בתקופה זו הסתכם בכ-74.3 מיליון שקל, בהשוואה לכ-90.6 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. הירידה נבעה בעיקרה מהירידה בשיעור הרווח הגולמי (בנטרול השפעת ביכורי השקמה) והתפעולי, והעלייה בשיעור מס החברות.
רמי לוי, מנכ"ל החברה, ציין "בשנת 2015 אנו נמשיך להרחיב את נתח השוק שלנו על ידי פתיחת חנויות חדשות באזורים בהם אין לנו נוכחות, ונחזק את יתרונן היחסי של החנויות הקיימות שלנו במוקדים בהם אנו פעילים כבר כיום. במסגרת המדינות של הרשת להידוק הקשר עם לקוחותיה, השקנו השנה כרטיס אשראי חברתי חדש, בשיתוף עם חברת ישראכרט, ולשמחתנו נרשמת התלהבות רבה מכרטיס זה, ולמעלה מ-100,000 לקוחות הצטרפו לחוג משמשיו בתוך שלושה חודשים".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.