וול-מארט, רשת הקמעונאות הגדולה בעולם יכולה לומר תודה ל"בלאק-פריידי", טירוף הקניות האמריקאי שהחל אמש ונמשך היום (ו') בחג ההודיה. בהודעה שפרסמה לורה פיליפס, סגנית נשיא בכירה בחברה, היא הצהירה כי היה זו יום המכירות המקוון השני המוצלח בתולדות החברה, שני רק לסייבר מנדיי - "חג" הקניות המקוון שיחול ביום שני הקרוב.
פיליפס ציינה כי יותר מ-22 מיליון לקוחות ביקרו בסניפי הרשת ויותר מ-25 מיליון אנשים הורידו את האלפיקציה הייחודית שהוציאה החברה לבלאק-פריידי.
בנוסף החברה ציינה כי חמשת הקטגוריות הפופולריות ביותר במכירות הן טאבלטים, טלוויזיות, מצעים, בגדי ילדים ומשחקי ווידאו. עם זאת, המוצר הנמכר ביותר היה בובה מהסרט "לשבור את הקרח".
"מכרנו קופסאות לאחסון מזון שיכולות למלא 4.5 מיליון פאונדס של שאריות האוכל מחג ההודיה וכמות מגבות שמספיקה לכסות את גדות נהר המיסיסיפי", לשון ההודעה של וול-מארט.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.