קרוב לשנתיים אחרי השקת אתר המכירה הישראלי של קסטרו, השיקה הרשת במהלך סוף השבוע את אתר האינטרנט הבינלאומי שיאפשר רכישה במדינות רבות ברחבי העולם.
האתר הבינלאומי מאפשר שילוח מהיר תוך תשלום ע"פ המטבע המקומי בכל מדינה, כשהקולקציות עצמן זהות לקולקציה הנמצאת בישראל. המחירים באתר הבינלאומי, מדגישים בקסטרו, זהים למחירי המוצרים בישראל - ולרגל ההשקה יערך מבצע של 20% הנחה לקנייה ראשונה באתר לרוכשים מחו"ל.
הלקוח יוכל לבחור שילוח בדואר אוויר (3-7 ימי עסקים) או שילוח אקספרס (תוך 7-11 יום), כשהשילוח חינם ברכישה מעל 100 דולר.
"כל הבנייה של האתר מלכתחילה הייתה תוך פנייה לשווקים הבינלאומיים", אומר גבי רוטר, בעלים ומנכ"ל הרשת, "מרמת התרגום, דרך המרה נוחה של מידות ועד לאבטחה ולקבלת אמצעי התשלום השונים". יש לציין כי באתר הבינלאומי, בניגוד לזה הישראלי, מוצעת גם אפשרות תשלום בפייפאל.
קהל היעד, אומר רוטר ל"גלובס", הוא בשלב ראשון ישראלים בחו"ל - ולאחריו גם קהל רחב יותר. "נצטרך לעשות עבודה שיווקית-פרסומית רצינית", הוא אומר, "אנחנו אחרי חודשיים של הרצה וקיבלנו הזמנות מכל מיני מקומות בעולם. עיקר המאמצים בהתחלה יהיו בשוק האמריקאי".
* אתם באמת יכולים להתחרות בשוק הזה, מבחינת היצע ומחירים?
"אני מאמין שלקסטרו הצעת ערך טובה. התחרות לא קלה בכלל: אבל אנחנו מותג בינלאומי ותמיד יש לנו משהו שלאחרים אין, ואני בהחלט מאמין שיש לנו יכולת להתמודד עם התחרות - גם אם יש לנו עוד הרבה עבודה לעשות".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.