ההשקה של מוצרי קפה תחת המותג מק'קפה עומדת להסעיר את שוק הקפה הביתי בארה"ב. המוצרים יעלו על המדפים בארה"ב בשבוע הבא, ובמסגרת המהלך יעלה קמפיין ארצי נרחב.
המוצרים עצמם הם פרי שיתוף-פעולה בין רשת מקדונלד'ס וענקית מוצרי המזון קראפט.
הקמפיין יעלה באמצעות משרד הפרסום DDB שיקאגו, שמטפל שנים ארוכות במותג מקדונלד'ס ברמה הארצית. המהלך הנוכחי יכלול טלוויזיה, פרינט ודיגיטל.
קראפט ומקדונלד'ס ערכו בחודשים האחרונים פיילוטים במספר שווקים עבור המוצרים, וההשקה כעת כוללת מספר מוצרי קפה בטעמים שונים.
התחרות העיקרית למוצרים החדשים צפויה מצד סטארבאקס ודאנקן דונטס, אשר מוכרות מוצרי קפה ארוזים בחנויות בשנים האחרונות. קראפט אף עבדה בשותפות עם סטארבאקס בעבר, אך היא פורקה בשנת 2011.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.