חברת הוט ממשיכה בניסיונות להחזיר את מערך שירות הלקוחות לפסים חיוביים והיום היא מודיעה על פתיחת מוקד שירות חדש בכפר סבא שבו יועסקו 250 נציגי שירות חדשים, אחרי המוקד בירושלים שנפתח לפני מספר שבועות.
החברה הודיעה במקביל על הרחבת שעות הפעילות במוקדי השירות ל-21:00 במקביל למוקד הטכני שיפעל שעות נוספות.
לדברי אילן צחי, מנכ"ל החברה, "הוט מתייחסת במלוא הרצינות לשיפור חווית השירות ונמצאת בעיצומו של מהלך רחב היקף לשינוי ושיפור תהליכי השירות. כבר עתה ניתן לראות ירידה משמעותית בזמני המענה של למעלה מ-50% ביחס לחודש יולי האחרון".
צחי הוסיף כי "מגמת הירידה בזמני המענה תימשך בשבועות הקרובים עם סיום קליטת והכשרתם של כל נציגי השירות החדשים והטעמת שינויים טכנולוגיים וארגוניים נוספים".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.