הפרסומאי רמי יהודיחה צפוי לעבוד עם הליכוד בבחירות הקרובות. ל"גלובס" נודע כי גורמים במפלגת השלטון קרובים לסיכום עם יהודיחה, העומד בראש משרד הפרסום LEAD, מקבוצת אדלר חומסקי.
גורמים במטה המפלגה אישרו כי הבחירה ביהודיחה תהיה בשל יכולות המשרד בתחום הניו מדיה והיכולת לפנות לקהלים צעירים, מטרה שהליכוד סימן לעצמו בבחירות אלו. יהודיחה עצמו יהיה ככל הנראה בצוות המצומצם של המטה וישמש כיועץ אישי, לצד שימוש בשירותי משרד הפרסום שבאחריותו.
יהודיחה מסר כי "מתקיימים מגעים מול מספר מפלגות. יש הבנות עם הליכוד, בעיקר על רקע העיסוק שלנו בתחום הניו מדיה והעובדה שהפנייה למגוון קהלים תהיה הסיפור המרכזי בבחירות האלה. הבחירות האלה יהיו על משילות וזה אחד האתגרים שקמפיינרים יצטרכו להתמודד איתם".
גילוי נאות: ליד הוא משרד הפרסום של עיתון "גלובס".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.