קמפיין למותג הפרטי של שופרסל: זוכרים אבל פחות אוהבים

גיאוקרטוגרפיה: קמפיין חברת הביטוח 9 מיליון מוביל זה השבוע השני ברציפות את דירוג הפרסומות האהובות

בראש טבלת הפרסומות האהובות ביותר מדורגת, זה השבוע השני ברציפות, הפרסומת של חברת הביטוח 9 מיליון, באמצעות משרד הפרסום גליקמן-נטלר-סמסונוב. בפרסומת נראית שני כהן, הפרזנטורית הקבועה של החברה, בדמותה כמזכירה של סוכן הביטוח שוקה, כשהיא מנסה להשמיד הצעה שלקוח קיבל מחברת ביטוח מתחרה. שיעורי האהדה לפרסומת נמוכים ב-10% מהממוצע החצי שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 22.3%.

בראש טבלת הפרסומות הזכורות ביותר מדורגת השבוע הפרסומת למותג הפרטי של רשת שופרסל, שופרסל BABY, באמצעות משרד הפרסום PUBLICIS. בפרסומת משיקה רשת השיווק חיתולי ילדים תחת המותג הפרטי של הרשת, באמצעות הסיסמה "אותה איכות, ללא המותג, פחות כסף". שיעורי האהדה לפרסומת נמוכים ב-30% מהממוצע החצי שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 9.8%.

איציק השקו, סמנכ"ל קבוצת גיאוקרטוגרפיה, מדגיש כי קמפיין שופרסל BABY, מתברג לראש טבלת הזכורות כבר בשבוע הראשון לשידורו, וזאת הודות למסר קצר וברור המתחבר לנושא בוער בציבוריות הישראלית - יוקר המחיה.

קמפיין yes הכי מושקע

קמפיין חברת התקשורת yes, באמצעות משרד הפרסום מקאן, הוא הקמפיין המושקע ביותר מבחינה תקציבית זה השבוע השני ברציפות, מבין כל הקמפיינים, הפרסומות והחסויות ששודרו במהלך השבוע, עם סך ההשקעה העומד על כ-1.1 מיליון דולר (לפי נתוני יפעת בקרת פרסום).

ההשקעה בקמפיין זה בשבוע שעבר הייתה גבוהה משמעותית ועמדה על כ-2.3 מיליון דולר.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה, כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע גבוה ממספרן בשבוע שעבר, ועומד על 572 (לעומת 535 בשבוע שעבר).

גם סך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים הפרסומיים גבוה מזה שהושקע בשבוע שעבר, ועומד על כ-42.5 מיליון דולר (לעומת כ-40.3 מיליון דולר שהושקעו בשבוע שעבר).

פרסומות
 פרסומות