תקציב הפרסום של רשת הדיור המוגן "בית בכפר" עוזב את משרד הפרסום זרמון DDB ועובר למשרד הפרסום שטרית מדיה גרופ - כך נודע ל"גלובס".
התקציב של "בית בכפר" עבר לטיפולו של זרמון DDB כשהמשרד פעל תחת הבעלות הקודמת של אילון זרמון והדר גולדמן. התקציב נשאר במשרד גם כשעבר לבעלותו של זרמון בלבד, ומאז עלו לאוויר מספר קמפיינים שכללו בעיקר פעילות רדיו אך גם מעט טלוויזיה.
האפשרות להפסיק את ההתקשרות עם זרמון נשקלה באופן רציני כבר לפני כשנה, ונציגים מהרשת נפגשו עם מספר משרדי פרסום. עם תום פגישות ההיכרות נכנסה הרשת למשא-ומתן רציני יותר עם שני משרדים - LEAD ופוגל-אוגילבי - אך בסופו של דבר הרשת נשארה עם זרמון לפרק זמן נוסף.
מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי בשנים 2010-2011 פרסמה רשת "בית בכפר" בהיקף כספי של כ-1.5 מיליון דולר לשנה במחירי מחירון. מתחילת השנה פרסמה הרשת בהיקף של 3.5 מיליון שקל במחירי מחירון.
"בית בכפר" היא רשת ארצית לדיור מוגן שנוסדה בשנת 1990 ומפעילה כיום 5 מרכזי דיור מוגן בפריסה ארצית.
נראה כי לפחות עם חלק מהנפשות הפועלות בשטרית מדיה גרופ לא יצטרכו אנשי "בית בכפר" לעבור תקופת הסתגלות: גיא וינברגר, שהצטרף לפני כשנה כשותף למשרד, שימש באחד מתפקידיו הקודמים מנכ"ל זרמון-גולדמן, בעת שהתקציב היה חלק מהמשרד.
וינברגר אישר את הידיעה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.