הטיפ היומי: הנה אגרת חוב שכדאי לכם לקנות היום

לאומי שוקי הון ממליץ על אג"ח Hanesbrands בוול סטריט

Hanesbrands / בלומברג
Hanesbrands / בלומברג

חברת האופנה HanesBrands נסחרת בבורסת ניו-יורק (סימול: HBI) בשווי של כ-11 מיליארד דולר. החברה מייצרת ומשווקת מוצרי אופנה בסיסית תחת שורה ארוכה של מותגים. לחברה איגרת חוב דולרית לפדיון בשנת 2020, שנסחרת בתשואה של 5.05% לפדיון, עם מרווח של 323 נ"ב מעל העקום הממשלתי האמריקאי. יש אפשרות לפירעון מוקדם של האג"ח, בשנת 2015, ובמקרה כזה המרווח עדיין גבוה, 230 נ"ב. האג"ח מדורגת Ba2/BB, ומחלקת קופון של 6.375%.

HanesBrands עוסקת באופנת בגדי נשים, גברים וילדים, ופועלת בכל שרשרת הערך, החל מהייצור ועד השיווק. כ-89% מהכנסות החברה מגיעים מארה"ב, ויש לה נוכחות בולטת גם בשוקי קנדה, יפן ומקסיקו.

החברה מובילה בתחומה בארה"ב, וצפויה להציג בשנה הבאה שיא בהכנסות ובשולי הרווח, ושפל ביחס חוב נטו/EBITDA (רווח בנטרול ריבית, מס, פחת והפחתות) - 1.5.

ל-HanesBrands יש תשואת דיבידנד נמוכה, 1% בלבד; אין לה מדיניות של קנייה חוזרת של מניות, אך החברה מתרחבת באמצעות רכישות. למרות הרכישות, החברה מקפידה על מינוף נמוך.

ענף האופנה תחרותי מאוד, אך היתרון של HanesBrands נובע משורת מותגים חזקים, נפח מכירות ויתרון לגודל, שיתוף פעולה עם לקוחותיה וחדשנות. כל אלה אפשרו לה להישאר מובילה בשוק - עם שולי רווח נקי גבוהים ביחס למתחרות, כ-11%; במקביל, גם נתח השוק שלה גדל.

החברה מקטינה את העלויות שלה על ידי שליטה בשרשרת הערך, ומנצלת את גודלה כדי להקטין את העלויות מול הספקים. ברבעון השלישי מכירותיה עלו ב-17% לכ-1.4 מיליארד דולר, בזכות רכישות שביצעה. הרווח למניה עלה ב-40% לכ-1.7 דולר. ה-EBITDA צפוי להגיע ב-2014 ל-598 מיליון דולר - עלייה של 43%.

המינוף הפיננסי פחת משמעותית בשנים האחרונות, ויחס ההון העצמי למאזן עלה מ-15% ב-2010 ל-27%. החברה צפויה לייצר תזרים מזומנים מפעילות של כ-900 מיליון דולר מ-2015, ואין לה חוב למעט האג"ח המומלצת, בשווי 1 מיליארד דולר ב-2020.

איגרת החברה נסחרת בתשואה דומה לחברות בדירוג, למרות הפרופיל העסקי והפיננסי העדיף. המלצתנו היא "קנייה".

* נכתב ע"י רוני יונסיאן, מנהל דסק ני"ע זרים, לאומי שוקי הון

* הגורמים בכתבה עשויים להשקיע בניירות ערך ו/או מכשירים, לרבות אלו שהוזכרו בה. האמור אינו מהווה ייעוץ או שיווק השקעות, המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם