בשקט, ומתחת לרדאר, ניהלה בשבועות האחרונים רשת אופטיקנה בחינה של תקציב הפרסום שלה - כך נודע ל"גלובס".
עוד נודע כי הרשת בחנה מספר פרזנטציות וקיבלה הצעות מסחריות מלפחות 4 משרדי פרסום, בהם ברוקנר-נטע-יער, FOUR ובוקאי שני.
עם זאת, מקורבים בענף, המכירים את התנהלות הרשת, מספרים כי בעבר כבר היו מקרים שבהם הרשת התנהלה מול משרדים אחרים, והחליטה לבסוף להישאר עם משרד הפרסום שלה. גם כעת התקציב יישאר במשרד שמטפל בתקציב, מקאן תל-אביב.
בשנה החולפת פרסמה רשת אופטיקנה בהיקף של 73 מיליון שקל במחירי מחירון, כ-25 מיליון שקל במחירים ריאליים. ב-2013 פרסמה הרשת בהיקף של 83 מיליון שקל במחירי מחירון (כ-28 מיליון שקל ריאליים).
מקאן זכה בתקציב אופטיקנה ב-2009, לאחר שב-6 השנים לפני כן הוא נוהל במשרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי.
תחום האופטיקה כולו קפץ בשנים האחרונות מדרגה בכל הנוגע לפרסום, לרבות פרסום בטלוויזיה. אופטיקנה ואירוקה היו הרשתות הבולטות בכל הנוגע לפרסום תדמיתי של מוצריהן, אך בהמשך הצטרפו שחקנים נוספים, בהם קרולינה למקה ואופטיקה הלפרין.
בעלי אופטיקנה, מאיר רסין, מסר בתגובה: "אופטיקנה לא מקיימת מכרז בין משרדי פרסום, לא שוקלת להחליף את מקאן ומרוצה מאוד ממשרד הפרסום ומהצוות שעובד איתנו. כל הצגה כאילו אופטיקנה שוקלת או שקלה להחליף את מקאן אינה נכונה".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.