פרסומות עבור מסעדות מזון מהיר או מותגי מזון היו הבולטות ביותר ב-2014 בתחום הפרסום עבור בני-נוער - כך עולה ממחקר של חברת נילסן. מדירוג של 10 הפרסומות הזכורות בקרב בני-נוער, שישה היו מתחום המזון המהיר.
הפרסומת הבולטת ביותר הייתה של רשת ההמבורגרים wendy's, שקידמה תחת הסלוגן "To be with you" את כריך הפרעצל צ'יזבורגר שלה.
המחקר נעשה בקרב בני-נוער אשר נדרשו למנות את הפרסומות הזכורות ולקשר אותן למותג שעומד מאחוריהן. לאחר מכן הם התבקשו לחוות דעה האם אהבו את הפרסומת והאם היא שכנעה אותם לרכוש את המותג.
אחד האלמנטים שסייעו לזכירות הגבוהה של הפרסומת הוא הפעילות במדיה החברתית בעיקר בפייסבוק ובטוויטר - מדיניות שנהוגה כבר שנים ברשת, אשר עיקר הקהל שלה הוא בקרב בני-נוער וצעירים.
רשתות נוספות שבלטו בדירוג הן IHOP שקידמה את "יום הפנקייק הלאומי", רשת הפיצה פאפא ג'ונס, רשת Littlle Caesars עם פיצה-פרצעל, KFC ורשת הכריכים Subway.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.