קרסו מוטורס מוכרת מגרש בראשל"צ ב-56.2 מיליון שקל

מדובר במגרש המשתרע על שטח 19 דונם אותו רכשה החברה בשנת 2011 בעבור כ-42 מיליון שקל

טרקטורים מיישרים קרקע במערב ראשון לציון / צילום: צביקה ישראלי לעמ
טרקטורים מיישרים קרקע במערב ראשון לציון / צילום: צביקה ישראלי לעמ

קרסו מוטורס, יבואנית רכבי רנו וניסאן, מוכרת מגרש באזור התעשייה של ראשון לציון לקבוצת משקיעים ב-56.2 מיליון שקל. מדובר במגרש המשתרע על שטח 19 דונם אותו רכשה החברה בשנת 2011 בעבור כ-42 מיליון שקל.

בעת הרכישה תכננה החברה להקים במקום מרכז לוגיסטי לפעילותה אולם בשלב מאוחר יותר הגיעו בחברה למסקנה שהשטח קטן מדיי ולכן החליטו למכור אותו. המגרש האמור ממוקם ברחוב אלטלנה בראשון לציון, ומדובר במגרש ריק עם תב"ע המאפשרת בנייה לתעשייה ומסחר.

על פי הדיווח של החברה לבורסה, יעבירו הרוכשים, קבוצת משקיעים פרטיים, תשלום בסך 17 מיליון שקל לנאמנות עד רישום הערת אזהרה לטובתם כאשר יתרת הסכום תועבר למוכרים 45 יום לאחר מועד החתימה על העסקה. עוד דיווחה החברה כי היא צופה לרשום רווח של כ-12.5 מיליון שקל בעקבות ביצוע העסקה.

נציין כי לאחר שהבינו בחברה כי המגרש אותו מכרה החברה כעת לא יספק את הדרישה למתחם לוגיסטי, בוצעה לפני כחצי שנה עסקה אחרת על ידי החברה, במסגרתה נרכש שטח של כ-45 דונם בסמוך לחנות איקאה בראשון לציון, במתחם מעויין שורק, בעבור כ-105 מיליון שקל. שטח זה נרכש מחברת מליסרון. נציין כי עסקה זו נסגרה סופית בסוף אוקטובר האחרון כאשר קרסו מוטורס העבירה את מלוא סכום הרכישה למוכרים והערת אזהרה נרשמה לטובתה על הקרקע.