בעוד 3 שנים תתקרב בירת ישראל מרחק של חצי שעה מהעיר תל-אביב. מאות משאיות, מפלצות ברזל ענקיות ובעיקר המון כסף מושקע בקו הרכבת החדש לירושלים וממנה - 5 ק"מ של גשרים, 20 ק"מ של מנהרות, ותחנה ירושלמית עצומה שנמצאת 80 מטרים עמוק מתחת לאדמה.
הבשורות הטובות הן שהמשימה ההנדסית הושלמה כמעט במלואה. כפי שניתן לראות בסרטון המצורף, המנהרות נחפרו, מרבית הגשרים הונחו במקומם, ואפשר כבר ממש לדמיין את הרכבת שועטת על המסילה.
יחד עם זאת, כל מי שהיה מעורב אי-פעם בבנייה יודע עד כמה ארוכה ומפרכת יכולה להיות הישורת האחרונה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.