משרד הפרסום שמעוני-פינקלשטין-ברקי זכה במכרז על תקציב הפרסום של קבוצת ראלקו - כך נודע ל"גלובס". על התקציב התמודדו גם משרדי הפרסום y&r ישראל, פוגל-אוגילבי וזרמון DDB.
כפי שנחשף ב"גלובס", בראלקו, המשווקת מוצרי חשמל ואלקטרוניקה, יצאו להליך של מכרז על תקציב הפרסום, לאחר שהמשרד שטיפל בתקציב שלהם, ראובני-פרידן, קיבל את תקציב הפרסום של קבוצת תדיראן, שבו יש מותגים מנוגדי אינטרסים למותגי ראלקו.
ראלקו משווקת בישראל את המותגים שארפ וזנוסי. על-פי ההערכות, תקציב הפרסום של הקבוצה עומד על 5 מיליון שקל בשנה במחירים ריאליים.
מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי היקף הפרסום של ראלקו עמד ב-3 השנים האחרונות על כ-1.5 מיליון דולר במחירי מחירון בכל שנה.
קבוצת ראלקו ניהלה מערכת יחסים ארוכה מאוד עם משרד הפרסום ראובני-פרידן, שקיבל לידיו את התקציב בשנת 2004 כחלק מכוונה לבצע מהלך של מיתוג מחדש לשני המותגים. עוד לפני כן החברה, שבמשך שנים ניהלה את תקציב הפרסום שלה באופן עצמאי, הייתה כבר חתומה על אחד הקמפיינים הבולטים בתעשייה, תחת הסלוגן "זה שארפ - זה לא".
במהלך העשור שהתקציב היה בטיפול ראובני-פרידן נעשו מספר קמפיינים בולטים, בהם הקמפיין להחדרת סדרת מוצרי החשמל של זנוסי, תחת הסיסמה "זנוסי עושה את החיים EASY".
בשארפ התמקדו חלק ניכר מהקמפיינים בקידום מסכי ה-LCD, כמו למשל הקמפיין "שארפ - יותר טוב משלך", שכלל 5 סרטונים קצרים שבהם כיכבו דמויות שאמורות היו להמחיש את גודלו של המסך. בין היתר כיכב באחד הסרטונים פליט התוכנית"האח הגדול" אלעד צפני.
דודי שמעוני, מבעלי שמעוני-פינקלשטיין-ברקי, אישר את הידיעה ואמר בתגובה: "לאחרונה התחלנו להשתתף במכרזים, ואני שמח לראות שמעריכים את יכולות המשרד".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.