משחק הווידאו הפופולרי פיפ"א 2015, מבית אלקטרוניק ארטס (EA), הוביל את רשימת רבי המכר בבריטניה לשנת 2014. כך מפרסם אתר insideworldfootball.
2,663,296 העותקים שמכר המשחק, לכל הקונסולות, הציבו אותו בפסגת המשחקים הנמכרים בממלכה בשנה החולפת - אפילו לפני בלוקבאסטר כמו Call of Duty: Advanced Warfare.
הגירסא החדשה של פיפ"א 2015 שוחררה בספטמבר האחרון. למרות מספר באגים בגירסת ה-PC, היא קיבלה ביקורות חיוביות, כשגולת הכותרת מבחינת חידושים הייתה "אינטליגנציה רגשית" שהודגשה בהבעות הפנים ותנועות הגוף בגרפיקה של 22 השחקנים על כר הדשא.
אגב, את רשימת רבי המכר מבין כלל מוצרי הבידור (סרטים, משחקי וידאו ואלבומים מוזיקליים) הוביל הסרט "לשבור את הקרח" של דיסני, עם למעלה מ-4 מיליון עותקים שלו שנמכרו - כשפיפ"א 2015 התייצב במקום השני.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.