ענקית המדיה הגרמנית אקסל שפרינגר ממשיכה לחפש אחר סטארט-אפים ישראלים שיצטרפו לתוכנית ההאצה שלה בברלין, Plug and Play. התוכנית, שרצה כבר למעלה משנה וחצי ואירחה מעל ל-40 חברות, פונה בפעם השנייה לקהל היזמים הישראלי מתוך מטרה לעזור לו לפרוץ קדימה לשוק הגרמני והאירופי. אקסל שפרינגר מוכרת בישראל בתור מי שרכשה בשנה שעברה את אתר הלוחות המקוונים יד2 בסכום של כ-217 מיליון דולר מידי קבוצת בזק.
החברה מחפשת אחר סטארט-אפים בתחומי פרסום, תוכן, מערכות תוכן לרכב, שירותי בריאות מקוונים ומיזמים של כלכלה שיתופית. תוכנית ההאצה תימשך שלושה חודשים, במהלכם יזכו היזמים שיתקבלו ל-Plug and Play לליווי וייעוץ מקצועי של מנטורים וכן קשרים לשוק הגרמני והאירופי. יתרה מזאת, הסטארט-אפים יזכו למענק של 25 אלף אירו בתמורה ל-5% ממניות החברה שיינתנו לאקסל שפרינגר.
את המועמדות ניתן להגיש עד 11 בינואר דרך אתר החברה. ב-19 בינואר יגיעו נציגי אקסל שפרינגר לבחון את המועמדים ולבחור מתוכם מספר חברות בודדות במסגרת אירוע שייערך במתחם SOSA בתל אביב.
מדובר, כאמור, בפעם השנייה שאקסל שפרינגר פונה לקהל הסטארט-אפים הישראלי, לאחר שקיימה אירוע דומה במאי אשתקד, במסגרתו נבחרו חמש חברות מתוך תשע שלקחו חלק בתוכנית. הסטארט-אפים שלקחו חלק היו: hopeat , Vicomi, Getjob, Emerald Medical, ו-Broadsay.
את האירוע בישראל מקדמת הנספחות המסחרית של משרד הכלכלה בברלין. לדברי הנספחת חמדת שגיא, "האקסלרטור של אקסל שפרינגר מקרב אותה לרעיונות ולטכנולוגיות חדשניות המגיעות מעולם הסטארט-אפים, ובייחוד הישראלי. הקשרים שלנו עם הקבוצה טובים מאוד ואנו מייצרים מפגשים ושיתופי פעולה רבים בינה לבין חברות ישראליות".
שגיא תיקח חלק מחר בוועידת סחר החוץ הראשונה של משרד הכלכלה במלון הילטון תל אביב, לצד 40 נספחים מסחריים של המשרד שפרוסים ברחבי העולם.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.