בכל שנה רשתות המזון בעולם משיקות מוצרים חדשים ומנסות לתפוס את תשומת-הלב של הלקוחות. רבים מהמוצרים מקבלים רוח גבית במדיה החברתית, ולמרות שלעתים עולות ביקורות על חדשנות-יתר ועל שילובים מוזרים מדי, חלק מהצרכנים אוהבים את הבאזז סביב המוצרים המוכרים, והרשתות נהנות מתשומת-הלב התקשורתית.
יצוין כי למרות טרנד הבריאות שצובר תאוצה בשנים האחרונות, רוב המוצרים החדשים שהושקו אינם מצטיינים בתחום זה.
הנה כמה מהדוגמאות הבולטות שעשו רעש בעולם בשנה החולפת:
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.