קבוצת הפרסום WPP מרחיבה את הפורטפוליו שלה ומשקיעה 250 מיליון דולר בחברת שיווק חדשה בתחום הספורט, שנקראת Bruin Sports Capital. קבוצת הפרסום תהיה המשקיעה העיקרית בחברה, אך נמסר כי ישנם משקיעים נוספים שלא נחשפו בשלב זה.
כחלק מהעסקה, לקבוצת WPP תהיה עדיפות בשיתופי-פעולה עם החברה החדשה, וזאת כחלק מהרצון להרחיב את הפעילות שלה לתחומים נוספים.
מנכ"ל WPP, מרטין סורל, אמר כי החיבור יאפשר ללא מעט לקוחות של קבוצת הפרסום לקבל גישה להזדמנויות בתחום חסויות הספורט ושיתופי-פעולה עם מותגים. הוא הוסיף כי יש עניין מוגבר בקרב לקוחות הקבוצה להיכנס יותר לעולם התוכן והספורט.
עבור קבוצת הפרסום לא מדובר בתחום חדש לחלוטין. הקבוצה כבר העלתה קמפיינים סביב אירועי ספורט גדולים בענף הכדורגל, הליגה הספרדית, הוועד האולימפי, ה-NBA וה-NFL.
לסורל יש גם קשר אישי לענף הספורט. כבר מספר שנים שהוא משמש כדירקטור של הנהלת מרוצי פורמולה 1.
בחודשים האחרונים ביצעו קבוצות הפרסום הגדולות מהלכים שונים במטרה להרחיב את הפעילות. המהלך המשמעותי ביותר היה של קבוצת פובליסיס, שרכשה את חברת הייעוץ האמריקאית Sapient תמורת 3.7 מיליארד דולר. פובליסיס קיוותה בזכות המהלך להעמיק את מעורבותה בתחומים של היי-טק שיווקי וייעוץ למשווקים.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.