שנת 2014 הייתה שנת שיא במכירת המכוניות החדשות כששנת 2015 היא בגדר סימן שאלה גדול. כנס cars 2015 בשיתוף "גלובס" שהתקיים בסוף השבוע באילת עסק בפני עתיד שוק הרכב בישראל, שוק החלפים, המוסכים ויוקר המחיה.
בכנס עלו קריאות להורדה של 50% במיסוי המכוניות החדשות, ומנגד נציג רשות המסים טוען שכיום הודות למיסוי הירוק ממוצע המס עומד על 60% ולא 83%.
ירדנו לאילת יחד עם כל בכירי עולם הרכב, וחזרנו עם סקירה מקיפה הסוקרת את כיוון השוק ויחד עם זאת ננסה לענות על השאלה האם "המהפכה" של השר ישראל כץ באמת תגיע לכיס שלכם?
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.