למרות פתיחת העונה המגומגמת של קליבלנד קאבלירס, 19 ניצחונות ו-19 הפסדים נכון להיום (ג') - הרי שהקאמבק בקיץ של לברון ג'יימס אל הפרנצ'ייז הראשון בו שיחק ב-NBA, בכל זאת הצליח לעשות את האפקט השיווקי הצפוי: מוצרי המרצ'נדייז של הקבוצה הם הנמכרים ביותר בין החודשים אוקטובר לדצמבר 2014, על-פי נתונים רשמיים שסיפקו החנות האינטרנטית של ליגת הכדורסל, וחברת אדידס (ספונסרית ההלבשה הרשמית של ה-NBA).
שיקגו בולס במקום השני בדירוג הזה, כשגולדן סטייט ווריירס, בעלת המאזן הטוב בליגה (5-29), שלישית בדירוג מכירת המוצרים הרשמיים. את החמישייה הראשונה משלימות לוס אנג'לס לייקרס וסן אנטוניו ספרס.
באופן טבעי, הגופייה הנמכרת ביותר בליגה היא של קינג ג'יימס. הפוינט גארד הנפלא של גולדן סטייט, סטפן קארי, תופס את המקום השני; אחריו קווין דוראנט (אוקלהומה סיטי ת'אנדר), קובי בראיינט (לייקרס) ודריק רוז (בולס). זוהי הפעם החמישית ברציפות בה לברון אחראי על מכירת החולצות הרבות ביותר מבין שחקני ה-NBA.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.