וואלה סלולר מגיבה היום (ד'), באיחור קל, למבצעים של גולן טלקום והוט מובייל, ומדווחת על מבצעים חדשים.
וואלה סלולר היא זרוע שיווקית של פלאפון, וככזו היא משרתת את האסטרטגיה של פלאפון ומשמשת כמותג דיסקאונט שלה.
המבצעים היום תכליתם ברורה - לצמצם נטישה ולחזור למאזן גיוסים פחות נוטשים מינימלי ככל שניתן.
נזכיר כי פלאפון, בדומה לסלקום ולפרטנר, איבדה כ-7,000 מנויים במהלך השבועיים הראשונים של ינואר, שזה מספר גבוה מאד לחברה שהאסטרטגיה שלה היא שמירה על נתח שוק גם במחיר של שחיקה בהכנסות.
היום מקדמת פלאפון את וואלה סלולר לחזית ומגיבה באמצעותה עם מבצע שכולל שיחות, הודעות וגלישה של 4 ג'יגה תמורת 35 שקל בחודש. חבילה שנייה כוללת 6 ג'יגה תמורת 49 שקל בחודש.
שני המסלולים מוצעים ללקוחות המתניידים מחברות הסלולר האחרות, כלומר הם לא מיועדים ללקוחות קיימים - מה שמחזק את התחושה שהמבצע נועד לאזן את איבוד המנויים בשבועיים הראשונים של ינואר השנה.
מנכ"ל וואלה, אילן ישועה, מסר כי "אחרי חודש מיום ההשקה, שבו הצטרפו לוואלה מובייל מעל 10,000 לקוחות, אנחנו מבינים שלקוחות וואלה מובייל עושים יותר שימוש בגלישה באינטרנט הסלולרי, צפייה בתכני וידיאו ושימוש באפליקציות סלולריות, בדומה לגולשי אתר וואלה. לכן הגדלנו את נפח הגלישה במסלולי האנלימטד, ואנחנו מצעים אותם במחירים הזולים ביותר בשוק".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.