אפליקציית הניווט בתחבורה הציבורית Moovit הודיעה היום (ד') כי השלימה סבב גיוס שלישי של 50 מיליון דולר, בהשתתפות Nokia Growth Partners , BMW Ventures, חברת Keolis הצרפתית, קבוצת ברנרד ארנו ו-Vaizra Investments , על מנת להמשיך את התרחבות השירות של החברה בשווקי מפתח ולהגדיל את קהילת המשתמשים שלה, העומדת כיום על 15 מיליון נוסעים בתחבורה הציבורית ברחבי העולם. בסיבוב הגיוס הנוכחי השתתפו גם הקרנות שכבר השקיעו בחברה - Sequoia Capital, ג׳מיני ו- BRM Group.
Moovit פתחה לאחרונה פתחה מטה בסן פרנסיסקו. "מאז השלמת סבב הגיוס השני, ראינו צמיחה מואצת בשווקים בהם אנו פועלים. עכשיו זה הזמן להביא לעוד יותר אנשים מסביב לעולם את בשורת הניידות מבוססת הקהילה של Moovit", אומר ניר ארז, מנכ"ל Moovit. "אנחנו גאים על הצטרפותם של המשקיעים האסטרטגיים לצוות החברה, ובטוחים כי ימלאו תפקיד משמעותי בתוכניות ההתרחבות שלנו ברחבי העולם".
Moovit הינה אפליקציה חברתית עבור משתמשי התחבורה הציבורית. האפליקציה משלבת מידע המגיע ממקורות שונים כולל מהנוסעים עצמם ומספקת מידע בזמן אמת לגבי לוחות זמנים, תכנוני מסלול וניווט. הסטארט-אפ הוקם בסוף 2011 על ידי ארז רועי ביק (סמנכ"ל טכנולוגיות) וירון עברון. האפליקציה הושקה במהלך 2012 לשוק הישראלי ובתחילת 2013 החלה פריסה בערים בחו"ל. החברה גייסה עד היום 81.5 מיליון דולר.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.