בראש טבלת הפרסומות האהובות ביותר מדורגת השבוע הפרסומת של קופת-חולים מאוחדת, באמצעות משרד הפרסום ענבר-מרחב G.
בפרסומת נראה צביקה הדר, פרזנטור הקופה, כשהוא יושב על ספסל בגן שעשועים עם אמהות שטוענות שהוא מקבל יחס של "סלב", מאחר שהוא לוקח את הילד לרופא גם כשהוא בריא.
שיעורי האהדה לפרסומת נמוכים ב-20% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 22.2%.
בראש טבלת הפרסומות הזכורות ביותר מדורגת השבוע הפרסומת של חברת הביטוח 9 מיליון, באמצעות משרד הפרסום גליקמן-נטלר-סמסונוב.
בפרסומת נראית שני כהן, פרזנטורית החברה, כשהיא נמצאת בשיאה של המהפכה הצרפתית ומפילה פעמון גדול על אזרח מורד.
שיעורי האהדה לפרסומת נמוכים ב-10% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 10.0%.
קמפיין הרשות להגנת הצרכן - המושקע ביותר
הקמפיין של הרשות להגנת הצרכן ולסחר הוגן, באמצעות לשכת הפרסום הממשלתית, הוא המושקע ביותר מבחינה תקציבית מבין כל הקמפיינים, הפרסומות והחסויות ששודרו במהלך השבוע האחרון, עם השקעה של כ-1.5 מיליון דולר (לפי נתוני יפעת בקרת פרסום). הקמפיין המושקע ביותר בשבוע שעבר היה של חברת הוט מובייל, עם סך השקעה גבוה יותר, אשר היקפו עמד על כ-1.7 מיליון דולר.
איציק השקו, סמנכ"ל קבוצת גיאוקרטוגרפיה, מציין השבוע את התחרות המתפתחת בענף הטלוויזיה הרב-ערוצית, עם כניסתה של סלקום לענף, שנותנת את אותותיה גם במדד, מה שהוביל לכניסתן השבוע של פרסומות ל-3 המתחרות: yes, הוט וסלקום.
מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע נמוך ממספרן בשבוע שעבר, ועומד על 483 (לעומת 536 בשבוע שעבר).
לעומת זאת, סך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים הפרסומיים גבוה מזה שהושקע בשבוע שעבר, ועומד על כ-39.1 מיליון דולר (לעומת כ-37.3 מיליון דולר שהושקעו בשבוע שעבר).
זכורות ואהובות
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.