ליברפול נמצאת הרחק מאחורי הקבוצות הגדולות האחרות בפרמיירליג בכל הקשור להכנסות שמצליח לייצר לה אנפילד, אצטדיונה הביתי - ממכירת כרטיסים, מנויים, מזון וכו'.
על-פי הנתונים האחרונים הקיימים, הנכונים לעונת 2012/13 - האדומים רשמו מהסעיף הזה מחזור של 45 מיליון ליש"ט בלבד. נמוך ביותר לעומת סטמפורד ברידג' של צ'לסי (71 מיליון ליש"ט), האמירייטס של ארסנל (93 מיליון) ואולד טראפורד של מנצ'סטר יונייטד (109).
אך כעת זה עשוי להשתנות: אם הכל ילך חלק, בעונת 2016/17 ייכנס המועדון לאנפילד משודרג ומורחב, עם למעלה מ-8,000 מקומות חדשים - במה שיגדיל את תכולתו לכ-54 אלף מקומות. בריאיון למגזין FC Business אמר איאן איירה, מנכ"ל המועדון, כי האפקט של כך יסתכם ב-25 מיליון ליש"ט בשנה: 20 מיליון ממכירת כרטיסים ומנויים נוספים, ועוד 5 מיליון ממכירת חסות שמית ליציע החדש.
בשלב השני של פרויקט הרחבת אנפילד, מתכננת ליברפול להוסיף עוד 6,000 מקומות למגרש הוותיק שלה (נפתח ב-1884), אך הוא לא צפוי לצאת אל הפועל לפני תחילת העשור הבא.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.