נהוג לומר שלא בוכים על חלב שנשפך; במקרה של חברת מילקאיט, לא רק שלא בוכים - אלא אפילו מאוד מרוצים. לאחר שהתפוצצה להם שקית חלב מול העיניים בדרכה אל מכשיר הקפה, בבית-קפה בו ישבו ושתו להנאתם חשבו היזמים של החברה איך זה בעצם שאין פתרון יותר יעיל לצריכה של חלב בהיקפים גדולים.
למעשה, על-פי החברה, השימוש בשקיות של 17 ליטר מאפשר חיסכון של 8% בצריכת החלב, וכשמתמודדים עם שקית אחת במקום 17, יותר קל להתמודד עם תאריך התפוגה. המכשיר של מילקאיט נמצא כבר כפיילוט בכ-50 ברחבי הארץ.
הכוון הראשון אליו פונה החברה אחרי ישראל הוא השוק האמריקאי שמגלגל מיליארדי דולרים בשנה. משם הכוונה להתרחב גם לאירופה ואסיה. המודל העסקי של מילקאיט מתבסס על מכירת המכשירים ומכירת שקיות החלב הריקות למחלבות.
החברה ניצבת לפני סבב גיוס משמעותי ראשון של 1.5 מיליון דולר כדי להתחיל ולהתקדם בשווק המכשיר בשוק האמריקאי, כשהכוונה היא לא לעצור בבתי-קפה בלבד.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.