מקובל לחשוב שככל שהאמנות עתיקה יותר, כך החדירה של טכנולוגיה אליה תהיה איטית יותר. הקולנוע, למשל, הוא האמנות הצעירה ביותר, ובאמת המרחק בינו לבין הטכנולוגיה הוא אפסי - הוא נולד בתוך התפתחות טכנולוגית, והוא מתפתח בד בבד עמה כל הזמן.
במרוצת השנים, גם הצילום, הספרות והאמנות הפלסטית הלכו בעקבותיו והחדירו שימושים טכנולוגיים, והתיאטרון, שקיים מאז ימי יוון העתיקה, לוקח את הזמן (אם כי גם הוא מגיע לשם אט-אט).
לאור זאת, אין הפתעה גדולה בכך שרק בשנים האחרונות נכנסה לעולם הדיגיטל גם תעשיית האופנה, שקיימת פחות או יותר מאז שאדם וחוה לבשו עלי תאנה. נכון, מאז ומעולם עשו באמנות הזו שימושים בפיתוחים שונים, אבל המסורת תמיד שיחקה תפקיד גדול יותר (לוחות העיצוב האלקטרוניים של היום, למשל, עדיין לא החליפו את היד שמעצבת).
אלא שבשנים האחרונות נראה שהתחום משנה את פניו ממש: ממחשוב לביש, דרך אפליקציות קניות, עבור באלגוריתמים לזיהוי טרנדים עתידיים ועד תכשיטים חכמים.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.