סלברייט משקיעה 2.25 מיליון דולר בסלומאט

השירות של סלומאט הוא מערכת בשירות עצמי לתיקון, רכישה והחלפה של סמארטפונים 24 שעות ביממה ■ סלברייט עוסקת בפתרונות לשליפה, ניתוח, גיבוי ושחזור של מידע מסמארטפונים

לקוח סלולר לקוחות נייד / צלם: שאטרסטוק
לקוח סלולר לקוחות נייד / צלם: שאטרסטוק

חברת סלברייט הישראלית, הודיעה היום (ב') על השקעה של 2.25 מיליון דולר ב-Cellomat, גם חברה ישראלית, המספקת מערכת שירות אוטומטית לסמארטפונים.

בבסיס, השירות של Cellomat הוא מערכת בשירות עצמי לתיקון, רכישה והחלפה של סמארטפונים 24 שעות ביממה. המערכות של החברה יכולות להכיל כמה מאות טלפונים המיועדים לתיקון, רכישה והחלפה, וממוקמות בחנויות או מחוץ להן, כולל במרכזי קניות נבחרים. הפתרון מאפשר ללקוחות טיפול קל ומהיר, הנגיש בכל שעות היום.

סלברייט עוסקת בפתרונות לשליפה, ניתוח, גיבוי ושחזור של מידע מסמארטפונים, כאשר המוצר שלה קיים בחנות אפל סטור בעולם. החברה פיתחה את ה-UFED Touch אותו היא מספקת לגופי בטחון בארץ ובעולם. המכשיר מאפשר לחוקרים, אנשי מודיעין בכוחות הבטחון והמשטרה, לשלוח נתונים הנמצאים על גבי מכשירי סלולר, גם אם המידע מקודד או אם נמחק. הפתרון של החברה תומך באלפי סמארטפונים, מכשירי GPS וטאבלטים מכל מערכות הפעלה הכוללים בלאקברי, מיקרוסופט, אפל ואנדרואיד.

שיתוף הפעולה של סלברייט עם Cellomat, הוא בבחינת ערוץ חדש המתווסף למוצרים הקיימים של החברה, כאשר הוא מספק נקודות מגע עם המפעילים הסלולריים, מעבדות הסלולר וקהל הצרכנים.

לדברי מאיר רבינוביץ, יו"ר Cellomat, "שתי החברות מאחדות כוחות למילוי המשימה של שיפור יכולות השירות בטלפונים הניידים, בדגש על זמינות וניידות בפתרונות המשרתים את הצרכן הסופי".

סלברייט הוקמה בשנת 1999, כאשר מעסיקה עובדים בישראל, גרמניה וארה"ב והיא חברת-בת בבעלות מלאה של Sun Corporation היפנית. לפני כשנתיים רכשה סלברייט את הסטארט-אפ קומיוני-טייק מיקנעם ב-3 מיליון דולר. העסקה הוסיפה לסלברייט את היכולת להציע פתרון זיהוי ותיקון תקלות מרחוק לסמארטפונים, הכולל תכונות השתלטות, דיאגנוסטיקה ותמיכה מרחוק לנציגי שירות לקוחות.