יש לה בסך-הכול 15.7 מיליון תושבים, והיא לא נחשבת ליעד פופולרי במיוחד בקרב אמריקאים. אבל הנה משהו שאולי ישנה את זה: אקוודור רכשה ספוט בן 30 שניות לסופרבול הקרוב, בעלות של 3.8 מיליון דולר - והפכה בכך למדינה הזרה הראשונה שמנסה לשווק את עצמה לתיירים באמצעות פרסום במשחק הגמר של ליגת ה-NFL.
השיר המפורסם של הביטלס, All You Need is Love, יישמע במהלך התשדיר, כחלק מקמפיין נרחב יותר של המדינה הדרום אמריקאית שהסלוגן המוביל אותו הוא All You Need is Ecuador.
נטלי קלי, שגרירת אקוודור בארה"ב, אמרה לאתר יאהו! כי "נעשה את מיטב המאמצים 'למכור' לעולם ב-30 שניות את אקוודור, את הייחוד שלה, ואת מידת האטרקטיביות שלה עבור מבקרים אמריקאים".
סופרבול 2015 יתקיים בליל יום ראשון הקרוב, בו יתחרו ניו אינגלנד פטריוטס לסיאטל סיהוקס. הוא ישודר בארה"ב על-ידי רשת NBC, שטוענת למחיר ממוצע של 4.5 מיליון דולר עבור ספוטים בני 30 שניות.
אשתקד, 111.5 מיליון צופים בארה"ב הפכו את סופרבול 2014 למשדר הנצפה ביותר בתולדות הטלוויזיה האמריקאית.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.