פייסבוק הדהימה הערב (ד') את השווקים כאשר דיווחה על עלייה של 49% בהכנסות ברבעון הרביעי של 2014 ועקפה את תחזיות האנליסטים. זאת בעיקר הודות לשיפור בהכנסות מפרסום במובייל, אחד ממנועי הצמיחה המרכזיים של החברה. במסחר המאוחר מניית פייסבוק עולה עד כ-1%.
בשורה העליונה החברה דיווחה על הכנסות של 3.85 מיליארד דולר, בהשוואה להכנסות של 2.59 מיליארד דולר ברבעון המקביל ב-2013. קונצנזוס האנליסטים בשוק עמד על הכנסות של 3.77 מיליארד דולר.
בשורה התחתונה החברה דיווחה על רווח נקי של 701 מיליון דולר או 25 סנט למניה, בהשוואה לרווח נקי של 523 מיליון דולר או 20 סנט למניה ברבעון המקביל ב-2013. הרווח המתואם עמד על 54 סנט למניה, מעל ממוצע התחזיות בשוק שעמד על 48 סנט למניה.
החברה הודיעה כי הגיעה במהלך הרבעון הרביעי של 2014 ל-1.39 מיליארד משתמשים פעילים במובייל בחודש, עלייה של 26% לעומת התקופה המקבילה ב-2013.
בנוסף, ההכנסות מפרסום במובייל צמחו בחדות וכעת מהוות כ-69% מכלל הכנסות הפרסום של הרשת החברתית או בסך הכל 2.49 מיליארד דולר. ברבעון המקביל ב-2013 ההכנסות מפרסום במובייל עמדו על 53% מכלל הכנסות הפרסום. הכנסות החברה מפרסום הסתכמו ברבעון הרביעי ב-3.59 מיליארד דולר.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.