משרד הפרסום יהושע TBWA יהיה משרד הפרסום הישראלי הראשון אשר מציג פרסומת ישראלית במסגרת הסופרבול.
הסופרבול נחשב לאחד מאירועי הרייטינג הגבוהים בארה"ב, וצופים בו כ-100 מליון בני אדם. במקבץ הפרסומות היוקרתי שלו מפרסמות חברות ענק כמו דוריטוס, פפסי, צ'יריוס, קרייזלר ועוד.
אמנם בעבר וגם השנה ישולבו בסופרבול קמפיינים של מותגים ישראלים כגון סודה סטרים ו-Wix, אך מדובר בקמפיינים שהוכנו על-ידי משרדי פרסום זרים.
את המהלך המבוסס על שילוב חכם בין קריאייטיב למדיה הובילה מיה קרמן, סמנכ"לית הקריאייטיב. המהלך נעשה בעבור מותג המלונאות הישראלי פתאל, וכולל תשדיר של 30 שניות וכן טיזר שיופץ ברשת טרום הסופרבול.
התשדיר מזמין את הצופים "לנקות את הראש" מפוטבול לאחר הגמר, שידוע כאירוע מאוד אינטנסיבי ורגשי עבור האמריקאים, ולהזמין חופשה במלונות היוקרה הרודס ברשת מלונות פתאל בישראל - מקום שבו לא מבינים כלום בפוטבול, אבל מבינים באירוח.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.