על רקע כניסתה של סלקום לעולם הטלוויזיה, חוגגת היום חברת הוט 10 שנים לכניסתה לעולם ה-VOD. לדברי אילן צחי, מנכ"ל קבוצת הוט, השקת המוצר פתחה עידן חדש בטלוויזיה שהביא לשינוי משמעותי בהרגלי הצפייה של המנויים. לדברי צחי, 85% מהתכנים המשודרים ב-VOD אינם משודרים בערוצים הליניאריים.
את המוצר לפני 10 שנים השיק רם בלינקוב, שכיהן אז כמנכ"ל הוט ולצידו עמית לוין שכיהן כמשנה למנכ"ל והיום מועסק בפרטנר כפרויקטור לתחום הטלוויזיה.
ספריית התוכן של הוט היא אמצעי שהחברה מפעילה במסגרת התחרות באופן הבא: כדי להימנע מהורדת מחיר, החברה מציעה תוספת תכנים. כלומר לקוחות מקבלים יותר עבור אותו המחיר, וכך מצמצמת החברה את הנטישה שלה. גם yes פועלת באופן דומה וכך הן מתמודדות עם הכניסה של סלקום לתחומן.
צחי אמר היום כי הוט חוגגת עשור ל-VOD, עם למעלה משני מיליון צופים שנהנים מכ-20 אלף שעות תוכן. השירות שהחל את דרכו עם כ-3,000 שעות תוכן, הרחיב באופן משמעותי את התכנים שבו וכיום הוא מציע את אחת מהספריות הגדולות בעולם עם כ-30 אלף כותרים הנגישים בלחיצת כפתור".
לרגל החגיגה הודיעה היום החברה שתפתח בחודש פברואר חלק ניכר מהתכנים בספרייה לצפייה חינמית, כולל סדרות וסרטים חדשים.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.