איציק בנבנישתי, משנה למנכ"ל פרטנר, הכריז היום על שינוי ארגוני בחברה. מדובר על מבנה ארגוני חדש וסבב מינויים פנימי בקבוצת פרטנר שכולל הסבה לשתי חטיבות לקוחות: חטיבת לקוחות פרטיים וחטיבת לקוחות עסקיים.
החטיבה העסקית תרכז את פעילות העולם העסקי של הקבוצה, הכולל את השירות והמכירה, המוצרים החדשים בעולמות האינטגרציה והתקשורת המותאמים לעולמות הפעילות העסקית.
החטיבה הפרטית תכלול את החטיבה הקמעונאית במלואה ואת חטיבת השירות ללקוחות הפרטיים, הכוללת את מערך מוקדי השירות של הקבוצה: אורנג' ו-012, המרכזים הפרונטליים והמערך הטכני בחברה, תוך פעילות באוריינטציה דיגיטלית.
לדברי בנבנישתי "השינוי הארגוני מעצים את האסטרטגיה העסקית של החברה ומעניק ללקוח הפרטי והעסקי פתרון מלא, ממוקד צרכים, מקצה לקצה. במסגרת השינויים רונית רובין, אשר במהלך 5 השנים האחרונות כיהנה בתפקיד סמנכ"ל מערכות מידע בחברה, מונתה לסמנכ"ל חטיבת לקוחות עסקיים.
צביקה שיינפלד, אשר כיהן כסמנכ"ל החטיבה הקמעונאית, מונה לסמנכ"ל חטיבת הלקוחות הפרטיים. יוסי בלוקה, מונה למנהל חטיבת השירות הפרטית ולחבר הנהלה מורחבת, וידווח לצביקה שיינפלד. לתפקיד מנהל חטיבת ה-IT, נערך בימים אלו תהליך איתור ומיון.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.