הסופרבול, אירוע השיא של הספורט האמריקאי, הוא גם רגע הפיק של הטלוויזיה בארה"ב: אשתקד, 111.5 מיליון צופים בארה"ב הפכו את משחק הגמר של ה-NFL למשדר הנצפה ביותר בתולדות הטלוויזיה האמריקאית.
לפי חברת חקר השוק Kantar Media, הכנסות הפרסום שגרפה רשת Fox, ששידרה את המשחק בו גברה דנבר ברונקוס על סיאטל סיהוקס - עמדו על 332 מיליון דולר, בזכות מכירת ספוטים בני 30 שניות במחיר ממוצע של 4.2 מיליון דולר.
על-פי ה"לוס אנג'לס טיימס", מכירות שיא בסך 4.5 מיליון דולר בממוצע לספוט של 30 שנויות צפויות לייצר למעלה מ-360 מיליון דולר ל-NBC, שתשדר הלילה את הסופרבול ה-49 בין ניו אינגלנד פטריוטס לסיאטל סיהוקס. למעלה מ-70 מפרסמים שונים צפויים להשתתף בחגיגה.
ב-NBC מעריכים כי 115 מיליון צופים ישברו את שיא הצפייה שנרשם לפני שנה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.